مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 15:352022-12-15سياسي

لزوم امهال تسهیلات کشاورزان و دامداران خراسان شمالی 


نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: ضروری است که به طور جد به دنبال امهال تسهیلات کشاورزان و دامداران باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد وحیدی، عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، 24 آذرماه در شورای اداری شهرستان گرمه که در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه ارتقاء شاخص های تولید در اولویت است، اظهار کرد: دامداران و کشاورزان مشکلات زیادی دارند و باید به طور جد به دنبال امهال وام های کشاورزی و دامداران باشیم.

وی در رابطه با خط انتقال آب که با شهرستان جاجرم مشترک است، اضافه کرد: نگهداری از این خط انتقال هزینه بسیاری دارد و نیاز است که مدیریت خط انتقال، استانی شود.

وحیدی با تأکید براینکه ساخت مسکن در 4 نقطه از شهرستان گرمه به صورت ویلایی در استان مصوب شده است، افزود: همچنین توسعه درآمدهای پایدار شهرداری ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر توجه به موضوعات مرزی با استان سمنان، ادامه داد: مشکلات کامیون داران نیز بررسی شد که برخی از این مشکلات مربوط به سطح ملی می شد اما برخی از مشکلات استانی بود که نیازمند توجه مسئولان استانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم امهال تسهیلات کشاورزان و دامداران خراسان شمالی 

لزوم امهال تسهیلات کشاورزان و دامداران خراسان شمالی